неделя, 22 януари 2017 г.

Хорарен въпрос за продажба: Правилно определяне на сигнификаторите

"Ще продам ли къщата?"


                          

 Въпросът е зададен преди години и е вече с известна развръзка. Питането постъпва след конкретно обсъждане на оферта с конкретен човек.Къщата е продадена, отговорът положителен.

Много интересен хорар. Защо? Защото "Аз" съм Венера в Козирог, къщата е Луна в Овен, в предстоящ квадрат. Не.
Защо е ДА резултата обаче? Защото подобен тип въпроси, отнасящи се до успех и реализация на сделка или продажба са по 10ти дом. Де факто аз не питам за къщата, а питам, ще направя ли продажба, ще има ли сделка. Следователно ще търся за аспект между Г1,Г4 и Г10 или Г1,Г7,Г10 или Г4,Г7,Г10. Всяко една от горните интеракции би свършила работа.И пак да погледнем.

Венера в Козирог, МС в Козирог. Сатурн е сигнификаторът на продажбата и се намира на 15 гр. в Скорпион.На Сатурн и Венера предстои сходящ аспект секстил с рецепция от Венера с чист път межу тях (без забрани), а Луната само ще забърза аспекта между тях - ще видим в действие процес по транслация. С квадрат към Венера и кк-с със Сатурн,Луната свързва по- бързо тези две планети  и води към позитивната развръзка на този въпрос.

Ще успея ли да продам колата си в скоро време?





И друг много интересен хорар. Бях решила да продавам старата си кола. Чудех се ще успея ли да продам колата в близко бъдеще. Нямаше още оферти. Построих хорара и дори се отказах да го мисля, казах, че като имам ясен резултат, тогава ще размишлявам.
Продадох колата много бързо.

В хорара ми има Сатурн в 7ми дом, но тъй като въпросът касаеше мен и 3тия ми дом, продължих с тълкуването.Започнах да мисля дали пак да не гледам Г10 като показател за сделка и успех. Но нямах конкретна сделка срещу мен, нямах Г7, нямах купувач. И се замислих, че всъщност може би трябва да погледна дали на моята кола й предстои смяна на собствеността. Когато нещо или някой става нечия собственост, трябва да погледнем 6-тия му дом. Взех колата си (Г3 Меркурий), преброих 6 дома от него, вътре намерих Луната (която сама по себе си говори за промяна, по отношение на дома през който преминава.) Това, че 6ти дом се управляваше от Юпитер и Луната беше в Стрелец ми даде допълнителен добър сигнал. Често в Хорарната астрология срещам положителни отговори, когато Луната е в своя знак Рак или е в знака на диспозитора на господаря на темата- както е в случая. А тук пък имаме и аспект тригон с Г6. Луната пренася и светлина от Меркурий към Юпитера и ги свързва. Тип транслация 2 в статията ми от  21.11.13

П.п. Между другото това със 6-тия дом важи и за горната карта. Когато продавате или купувате вещ, винаги гледайте 6-ти дом на тази вещ, за да намерите допълнителни индикации дали тя ще си смени собственика (човекът, в чиято употреба и полза е или ще влезе).






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моята снимка
Духовното знание и дарбата да си свръхсензитивен и да обменяш информация с невидимия свят се предава по наследство. Желанието да помагаш на хората да разберат или да се успокоят също. Благодаря на предците си за завещанието. Занимавам се с Таро и Астрология от 10 години в този си живот. Други различни гадателски методи познавам от дете. Дискусиите за картите, планетите и подредбите никога няма да ми омръзнат.