вторник, 12 януари 2016 г.

ТАРО: Тълкувания с Артър Едуард Уейт

Почвам нова рубрика, която кръстих "Тълкувания с Артър Едуард Уейт".
Ще разглеждаме подредби включващи прави и обърнати карти с най- популярната колода- тази на Уейт. Ще използвам само и единствено тълкуванията, с които работи Артър Уейт, без личен опит, наблюдения и интерпретаци над картите.
Надявам се статиите да са ви полезни. 

Какво означава честата поява на определена карта в подредбите ми?
Тълкуване на въпрос с Келтски кръст



Показвам ви структурата на Келтски Кръст, която Уейт използва.




Артър Уейт съветва да работим с предварително изваден сигнификатор и към него да теглим десетте карти, които да тълкуваме.Ако 10тата карта не ни е достатъчно ясна, можем да я отделим и върху нея да построим отделен КК.

От месец- два всеки път, в който си наредя Келтски кръст с каквото и да е питане, ми излиза картата 7 пентакли на важните в подредбата 3,6 или 10 позиция.
В теорията на Уейт 7 пентакли е една много противоречива карта. В право положение- пари, бизнес, заетост, избретателност, възмездие, но и кавга и спор. Обърната дава проблеми с пари.Кое точно от всички тези проявления е посланието към мен- това искам да разбера от подредбата си.


Вадя картата 7 пентакли като сигнификатор и редя следния кръст.



Цепя на Кралица чаши, права - любяща, добра, светла, притежава дара на прозрението, успех, щастие, добротелност (теория на Уейт).

Кралица чаши и по външни белези е мой сигнификатор и често гледам с нея. Виждам, че енергийно и емоционално се намирам в добро състояние и тъй като самата карта е символ на успеха, тя ми загатва съвсем леко и първоначално, че няма от какво да се притенявам по отношение на честата поява на 7 пентакли.

Какво описва 7те пентакли- обърнати 3 чаши и 4 чаши пресичаща я. Уейт няма негативно тълкуване за 3 чаши независимо от положението й. Показва основно завършек успешен, доволство и достижения. Пресичаща е 4 чаши (която и в право, и обърнато положение има доста позитивни тълкувания), но в случая говори за неудовлетворение. Може би достижения, които не могат да бъдат оценени и състояние на потиснатост.

Обърнат Рицар чаши на 3та и обърнат Дявол на 4та обясняват вероятно 4те чаши, говорят за слабост, лицемерие, интриги и хитрост. Виждаме обърнат Маг на 7ма позиция, който вероятно показва някакво мое притеснение и недоволство, според тълкуванията на Уейт. В миналото виждаме обърнато Асо жезли. То получава доста негативни тълкувания като падение, проклятие,падане, сриване, загиване. Анализирайки всичко това, можем да си обясним присъствието на обърнат Маг на 7ма позиция и 4 чаши като 2ра карта. Явно е имало някакъв проблемен период зад гърба ми, като силно влияние са оказали 3та и 4та карта- о. Дявол и о. Рицар чаши - негативно отношение, думи и действия, като това ми пречи да се чувствам удовлетворена, макар да има за какво (обърната 3 чаши на 1-ва позиция).

Близкото бъдеще на 6та позиция е описано от обърнати 4 меча - мъдро управление, благоразумие, предпазливост, действителен успех в следствие на мъдри постъпки
8 позиция е обкръжаващата ни среда - обърнати 8 чаши - показват изключително благоприятни условия, щастие и тържество
9 позиция с обърнати 8 жезли - вероятно тази карта описва страховете ми, защото описва, кавги, разпри, противоречия
10 и най- важната карта, според Уейт е 3 жезли- доказана сила, предприемчивост, усилие, занаят, търговия, откритие.

На база на всичко това мога да кажа, че 7 пентакли най- вероятно описва потиснатостта ми, въз основа на минали конфликти, като е видно, че негативната ми настройка все още действа (7 пентакли в опита ми често ми е показвала песимизъм и нежелание).

В крайна сметка всичко явно ще се развие повече от благоприятно, тъй като обкръжаващата ми среда е подкрепяща и бъдещото развитие сочи успех.

Явно от всички тълкувания на Уейт, валидното за мен по отношение на 7 пентакли показва заслужено възнаграждение, обиране на плодове, оправдаване (на надежди)



Използвана литература: Картинен ключ към ТАРО, Атър Едуард Уейт



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моята снимка
Духовното знание и дарбата да си свръхсензитивен и да обменяш информация с невидимия свят се предава по наследство. Желанието да помагаш на хората да разберат или да се успокоят също. Благодаря на предците си за завещанието. Занимавам се с Таро и Астрология от 10 години в този си живот. Други различни гадателски методи познавам от дете. Дискусиите за картите, планетите и подредбите никога няма да ми омръзнат.