петък, 17 януари 2014 г.

ТАРО: Картите и отговорите на Вселенския разум (с цитати от книги)


Понякога всичко, което знам за картите се разводнява в главата ми. Търся най- правилното послание съобразно наредената комбинация и на моменти така и не успявам да открия точен път и посока, по която да пусна мисълта си. В интернет е пълно със страници, където ще можете да прочетете какво е традиционното значение на картите. Ровя се и изчитам всичко - от САЩ през Европа до Русия. Но понякога това "всичко" е толкова неприложимо!
И аз си седя...и гледам картите пред себе си... и виждам,че ми трябва един малък, мъничък детайл, който да ми даде точното тълкуване. Трябва ми една ключова дума! И не я намирам никъде!
                                 Да полудееш просто!!!
Тези ми лутания ме накараха да прибегна до странен вид комуникация с Вселенския разум. Той често и по всякакъв повод ни праща сигнали, които ние я забелижим и разчетем, я не. Затова съвсем целенасочено Го помолих за помощ и посегнах към няколко книги.

Споделям с вас отговорите.



За Справедливостта
 

 




"Какво ще ми кажеш за обърната Справедливост?"
 
Отговор:
 
"—Това не е моето име — бързо го прекъсна тя, а когато видя объркания му поглед,добави: — Аз съм Кетрин с „К“. Това е специалното ти име за мен. Кажи го.
— Кетрин — повтори твърдо той, — най-добре е да се разделим.
— Не! Не ме оставяй!
— Така е най-разумно."
 
Какво ще ми кажеш за права Справедливост?
 

Отговор:
 

"Не можеше да спре да се хили, защото бе адски щастлив,че вижда красавицата си, ангелчето си, жената, която обичаше.Ейми продължи да стои на вратата, затова той попита:
— Мога ли да вляза?
— Не.
— Бебчо, ужасно съжалявам. За онази вечер и онова момиче Кетрин. Само се шегувах и флиртувах. Знаеш какав сьм.
— Да, знам какъв си — потвърди тя. — Бенджи ми разказа всичко.
Бенджи се появи в коридора зад нея."



За Асо Пентакли


 
 
 
 

"Какво ще ми кажеш за обърнатo Aсо Пентакли?"
 
Отговор:
 
Дойде есен… Със влага и киша…
Слави стяга ли, стяга каиша…
Гардероб е! Не е то шега!
Пред витрините Слави въздиша!
Повишили цените сега…“

 
"Какво ще ми кажеш за право Aсо Пентакли?"

 
Отговор:

 
Вече месеци пестиме —
расне рязкото ни благосъстояние.
с канапе да се снабдиме —
расне рязкото ни благосъстояние.



За Император




 



„Какво ще ми кажеш за обърнат Император?“
 
Отговор:
 
"Тара беше много щастлива, че се е запознала с Мери и е намерила искрена приятелка в лицето на Наоми. Тя прекара почти целия ден с двете жени и малките си племенници Сара и Дженифър. Децата говореха много добър английски, защото Джеймс беше настоял да го научат. Той знаеше, че един ден двете му дъщери щяха да живеят в свят, доминиран от бели хора.
Сара, която беше по-голяма, разбираше отговорността, която носеха жените в обществото на семинолите. Те имаха всички права, с които се ползваха и мъжете.
 — Баба живее при нас, защото семейството й се разпръсна на много страни. Сега всички живеем при роднините на мама, а когато се омъжа, мъжът ми също ще дойде при нас.“
 
 
„Какво ще ми кажеш за прав Император?“

 Отговор:

"Много скоро Тара установи, че Симарон приличаше на добре охранявана крепост. Въоръжени мъже обикаляха границите на имота ден и нощ. На четвъртата нощ след заминаването на Джарет тя заспа без страх, защото знаеше, че има кой да я защитава.
След трите нощи, прекарани в бдение, беше толкова изтощена, че лошите сънища не посмяха да я навестят.
Джийвс я разведе из цялата къща и тя се възхити на елегантното, подбрано с много вкус обзавеждане. Спалнята на Джарет, при пристигането й типично мъжка, се променяше бързо и скоро стана и нейно царство. До приборите му за бръснете бяха поставени нейните тоалетни принадлежности. Джийвс й донесе красиво въртящо се огледало в стил „кралица Ан“ и подходяща тоалетна масичка.Всички помещения бяха наредени с много вкус — едната гостна стая с френски антики от седемнадесети век, другата в стил „Тюдор“ с огромно легло, украсено с балдахин от тъмно дърво. Библиотеката и кабинетът бяха спартански обзаведени с тежки мебели от Нова Англия.“

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моята снимка
Духовното знание и дарбата да си свръхсензитивен и да обменяш информация с невидимия свят се предава по наследство. Желанието да помагаш на хората да разберат или да се успокоят също. Благодаря на предците си за завещанието. Занимавам се с Таро и Астрология от 10 години в този си живот. Други различни гадателски методи познавам от дете. Дискусиите за картите, планетите и подредбите никога няма да ми омръзнат.