сряда, 17 юли 2013 г.

ТАРО: Развитие на взаимоотношенията между Е.Б и Д.А

Висшата Жрица казва:

Цепя на Обесен

1- Отшелник
2- 4 чаши
3- 5 жезли
4- 2 пентакли
5- 4 меча
6- Император
7- 6 меча
8- 6 чаши
9- 2 жезли


Не ми излиза да имате каквито и да е отношения с този човек. Просто не виждам никакъв контакт между вас. Възможно е някакво общуване да има, в следствие на някакви изненадващи събития, може да си размените по някоя хубава дума, но..не виждам нищо повече от това.
Не ви виждам в бъдеще, като двойка или да имате нещо общо. Съжалявам, такива ще са нещата в следващите месеци.

3 коментара:

  1. Няма за какво да съжалявате,нещата са точно такива.Имахме връзка преди,в момента отношенията са ни чисто приятелски.Надявам се само да останат такива.Има доста проблеми и се опитвам да му помогна.Благодаря

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте:)

    Бих искала да се посъветвам с Вас за картите, които изтеглих относно взаимоотношенията ми с определен мъж, които приключиха доста болезнено. Въпросът ми беше дали е възможен нов контакт и ново начало? Озадачи ме това, че пентаклите преобладават в подредбата, а не съм толкова навътре в тълкуването, за да разбера какво ми говорят пентаклите за любовта и изобщо по такъв любовен въпрос. Изтеглих картите в следната последователност: 3 Пентакли, Асо Пентакли, Крал Пентакли, Умереност.
    Ще Ви бъда много благодарна ако ми помогнете!

    ОтговорИзтриване
  3. тук отговорих по мейл- но скоро ще публикувам статия, за да покажа връзката с хорара, който разгледахме.

    ОтговорИзтриване

Моята снимка
Духовното знание и дарбата да си свръхсензитивен и да обменяш информация с невидимия свят се предава по наследство. Желанието да помагаш на хората да разберат или да се успокоят също. Благодаря на предците си за завещанието. Занимавам се с Таро и Астрология от 10 години в този си живот. Други различни гадателски методи познавам от дете. Дискусиите за картите, планетите и подредбите никога няма да ми омръзнат.