понеделник, 1 юли 2013 г.

Политически хорар: Новият кмет на Варна


Не живея във Варна, но казуса ми стана интересен.Реших да попитам Портних ли е новия кмет на Варна?

Стана един ярко нерадикален хорар- ето я картата.






Въпреки това ще си позволя мнение.

Само едно мога да ви кажа, драги читатели- и двамата господа - и Портних, и Бозов взаимозависят и сериозно подозирам, че зад тях стои едно и също лице.Всичко е предрешено. Който и от двамата да стане кмет- другия ще спечели. Явно във Варна работата е доста дебела и града е нещо като държава в държавата, след като дори и политическите опоненти се страхуват да изкарат напълно независими и необвързани с нищо и никого кандидати.

Няма да прогнозирам победа за никой от двамата- хорара сякаш ми показва, че или и двамата ще спечелят, или и двамата ще загубят.

И все пак....струва ми се, че Бозов ще стане кмет.....
Но! Ретро Сатурн в 7ми може и да ме е заблудил. Да видим.


3 коментара:

  1. Резултат- Бозов -49.7/ Портних- 50.3 - изключително малка разлика.

    Тук вярно е, че у 10 е в дома на Портних, но пъk също така прави и квадрат този у10 със сигнификатора му. Би трябвало властта да му се размине на Портних...интересни ще са ми окончателните резултати.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, Портних е кмета- ето за това не се гледат нерадикални хорари- те просто подвеждат.

    Там където съм написала, че виждам или и двамата да загубят, или и двамата да спечелят, може би показате л замалката разлика между двамата и това, че нещата са били на кантар.

    ОтговорИзтриване
  3. Може би пък при нерадикалните карти не трябва да се гледат аспектите- апликиращите, а само разположението на планетите???
    Защото аз виждайки у 10 в дома на Портних, наистина първо помислих,че той ще е кмет, но сходящия квадрат със сигнификатора ме разколеба.

    ОтговорИзтриване

Моята снимка
Духовното знание и дарбата да си свръхсензитивен и да обменяш информация с невидимия свят се предава по наследство. Желанието да помагаш на хората да разберат или да се успокоят също. Благодаря на предците си за завещанието. Занимавам се с Таро и Астрология от 10 години в този си живот. Други различни гадателски методи познавам от дете. Дискусиите за картите, планетите и подредбите никога няма да ми омръзнат.