сряда, 24 юли 2013 г.

Хорар за любов: Ще срещне ли Х. скоро човек, подходящ за брак и семейство?



Ето я хорарната карта:







Тук съм извела и неподвижните звезди, защото забелязах важни съвпади.

Въпроса на питащата засяга 7ми дом.
Ретрограден Плутон на АЦ, а и Луна в първи дом показва емоционалност при задаването на въпроса, вероятно подтиснатост.

Виждам, че в 7ми дом има две планети - изключително впечатление ми прави меркурия, койт е извършил опозиция с Плутона и кк-с с Луната. С същото време е съвпад Сириус. Сатурн- основен сигнификатор е на МЦ, имаме квадрат на Луна към МЦ. В същото време Венера е съвпад Реглус и предстои да направи секстил със Стурна.
Имаме Луна без курс.


От всичко до тук заключавам, че:


Имам подозренията, че питащата е била разочарована наскоро от конкретен човек. Може би с него са свързани били някакви надежди. Макар, че виждам, че също й се струва, че този човек е несъвместим с тази й идея за семейство. Промяна на положението в следващите месеци не виждам- поне в следващите 3 месеца. Мисля, че ще е влюбена, любовни вълнения вероятно ще има, но връзка за съжаление за сега не ми се очертава.

Успех!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моята снимка
Духовното знание и дарбата да си свръхсензитивен и да обменяш информация с невидимия свят се предава по наследство. Желанието да помагаш на хората да разберат или да се успокоят също. Благодаря на предците си за завещанието. Занимавам се с Таро и Астрология от 10 години в този си живот. Други различни гадателски методи познавам от дете. Дискусиите за картите, планетите и подредбите никога няма да ми омръзнат.