петък, 17 май 2013 г.

Здравейте!


Ще открия блога си с един скорошен хорарен въпрос, който си зададох и който вече има своя отговор.

На 9.05.2013 попитах дали Бойко Борисов и Герб ще спечелят изборите на 12.05.2013.

Това е картата и коментара ми от 09.05.2013 към нея, копиран от любимия ми таро-форум, където често пиша.
"

lindaLI
Почетен ветеран
Почетен ветеран


Female Брой мнения: 1846

ПисанеЗаглавие: Re: Прогнози за обществени събития   Чет Май 09, 2013 7:30 pmОтговорете с цитат Променете/Изтрийте това мнение

Пуснах един хорарен въпрос- понеже основната дилема е колко напред са Герб и дали въобще са- зададох въпрос дали Бойко ще спечели изборите.

Хорарът ми показа отговор да, но много под условие. Бойко го чака още едно сътресение през, което да премине и не знам това до колко няма да изиграе препъни камък за него. Това препятствие ми излезна, че ще е свързано с чужбина и обкръжаващата го обществена среда. Зачудих се..да не би да има балотаж..да не би тази австрийската агенция която ще брои гласовете- там да има някакъв джангър. Мисля, че Борисов ще спечели изборите, но с някакъв голям шум и нерви вероятно. Позицията на конкурентите се даде отслабена.

Аз попитах той ли ще спечели, но това, че ще събере най- много гласове, не значи, че ще управлява..нали..."




p.s 
Дни след това стана скандала, в който се намеси и групата на Европейските социалисти и лично лидера им Ханес Свобода, а също и скандала с бюлетините от Костинброд

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моята снимка
Духовното знание и дарбата да си свръхсензитивен и да обменяш информация с невидимия свят се предава по наследство. Желанието да помагаш на хората да разберат или да се успокоят също. Благодаря на предците си за завещанието. Занимавам се с Таро и Астрология от 10 години в този си живот. Други различни гадателски методи познавам от дете. Дискусиите за картите, планетите и подредбите никога няма да ми омръзнат.